Hit counter


vineri, 6 august 2010

Loneliness ...

Doar iubirea ta
E adevarata pentru mine ..
Chiar daca ma doare in fiecare zi si mai mult ..

Ah, singuratatea mea ..Ah, singuratatea mea..
Tu ma asculti si nu vorbesti,
Niciodata nu esti impotriva mea,
Sunt clipe in care te urasc ca ma iubesti ..

Spune-mi de ce tu, singuratate, ma urmaresti de mic copil,
Spune-mi de ce ma iubesti..atat de mult ,
Insa si eu te iubesc,
Chiar daca ma ranesti in fiecare minut,
Te prefer pe tine decat iubirile ce mi-au facut rau ..

Ah, singuratatea mea ..

In bratele tale iar plang,
Plang si imi pun o dorinta,
As fi vrut ca in seara asta sa iei o forma.. [ umana ]

Ah, singuratate ..
Tu ma asculti si nu vorbesti,
Niciodata nu esti impotriva mea,
Sunt clipe in care te urasc ca ma iubesti ..

Spune-mi singuratate, de ce ma urmaresti de mic copil,
Spune-mi de ce ma iubesti.. atat de mult ..
Insa si eu te iubesc,
Chiar daca ma ranesti in fiecare minut,
Te prefer pe tine decat iubirile ce mi-au facut rau ...


[ :( ..]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu