Hit counter


duminică, 30 ianuarie 2011

clean the mess.

"pot sa fumez sa ma trezesc si sa fumez din nou, dar un lucru n-am sa uit vreodata, anturajul si show" as aplica versurile de la b.u.g pe mine.
Cred ca e izbavirea :D ..Trebuie sa fie.
Am fost batuta la cap de atatea persoane sa ii dau drumul, sa privesc in fatza si sa las trecutul une ii este locul ( in trecut ), sa accept realitatea exact asa cum e, sa nu ma maint ca se intoarce doar pentru simplul motiv ca ma numesc Alexandra. :)
Si au dreptate. Pentru ca tot ceea ce am facut , a fost in zadar, iar el nu o sa afle niciodata. Pentru ca :
N-a fost acolo, sa vada, tot ce am vazut.
N-a fost acolo, sa auda, tot ce-am auzit.
N-a fost acolo, sa vada, tot ce am facut.
N-a fost acolo sa vada, prin tot ce am trecut.
Anul asta a inceput fix ca dracu pentru mine, am facut atatea prostii de neiertat si neuitat, eram razna..Isi faceau planuri mai toti prietenii mei sa imi faca cadou uhn extraordinhar bilet la 9.:d . M-au etichetat drept "hopeless.".
Pai da, cum altfel as putea fii cand am trecut prin cea mai mai mare dezamagire in amor, sau cel putin diferita de ce am trait pana acum.
Si dintr-o data parca vreau sa revin cumva la viata, sa simt emotia iar si sa fac tampenii.:D
Alt tip de tampenii :> Alea in care ri sti tot pentru un ras nebun care sa tina 5-6 ore, o pers.oana okay langa tine care sa te insoteasca cu rasul, o privire directa in ochi, si de ce nu..uneori povestea isi poate schimba cursul ei firesc.:D
Persoane noi si incitante imi bat la usa..I-am tinut cumva in asteptare.Poate ar trebui sa ii interviez putin. As regreta daca nu as face-o.:)
Am invatat ca da, nu trebuie sa regreti ceva ce te-a facut candva sa razi, dar sa speri la mai mult dupa ce e over. La mai mult ras macar, distractie, aventura [Oh, SNAP ! :x:X:x ] discutii interminabile, si de ce nu, sa speri ca totusi cuiva ii pasa de tine. Pentru ceea ce esti, nu pentru ce ai fost inainte sa te cunoasca.

Am ales sa fac asta, altceva n-a fost.
Si vreau sa-mi revin din asta,astfel n-are rost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu