Hit counter


luni, 12 iulie 2010

Haha.Is this funny ?

O vizita la spital nu te face cu nimic mai deosebit.Am simtit asta pe propria piele.
Sunt o nelegiuita si o pacatoasa, stiu, toti suntem..De ce trebuie sa platim cu spitalul , asta nu stiu si nu inteleg. Nu inteleg de ce a trebuit sa se inventeze spitalele...cand exista medicina naturista.
Ma rog, nu am venit sa dezbat in mod principal acest subiect.
Am trecut din nou prin experienta durerii si senzatiei " vreau sa mor sa numai stiu de nimeni si nimic, decat asa mai bine 2m sub pamant ".E groaznic.Da, da, sigur toti ati trecut macar o data prin crunta si blestemata senzatie.
As vinde 5 ani din viata sa numai simt o senzatie mai proasta si apasatoare ca asta.
Ma tot intreb de ce a trebuit sa fiu asa de sensibila si vulnerabila la tot felul de boli si disfunctii. Da, disfunctii, pentru ca de asta se presupune ca sufar acum.
Nu am de ales decat sa consum mancare gen " spitalisti internati pt insuficienta hepatica " sau mai stiu eu ce alte specimene de genul. Si nu am de ales . "If you want to live, do that "..gen.
Yeah right. Ca lor sigur le "pasa" de durerea si sanatatea mea.
Urasc doctorii. I-as pune precum Ioana D'Arc pe rug si i-as arde. Sunt ipocriti si santajisti.
Pe ei de ce nu-i judeca nimeni, in schimb suflete nevinovate sunt blestemate la suferinta interminabila ?
Nu sunt Dumnezeu sa ii judec eu, dar oare ei nu sunt oameni ? Ar trebui sa trateze si ei oamenii ca niste oameni daca fac parte din aceeasi rasa.
Cine sunt eu sa ma asculte cineva pentru aceste randuri ? Cu siguranta , alte mii sau sute de mii de persoane ar spune aceleasi cuvinte.
Ajunge cu "doftorii " .
Sunt intr-o stare depresiva de la aceasta minunata " vizita " .
Recunosc, nu sunt foarte credincioasa,dar as vrea sa imi impun in orarul meu zilnic o rugaciune pentru cel de Sus.
Desi in astfel de momente de durere si chin imi invoc moartea, stiu ca nu vreau sa mor.
Nu sunt ateu sa nu cred ca Dumnezeu exista, dar nu cred cu infocare si nestiinta in aceasta creatura divina. Pentru mine, este cineva sus care daca nu ne-ar fi creat, singuri nu am fi avut cum sa existam si desi, acest lucru nu este vizibil, probabil ca Ii pasa de noi. E cineva ..bun.
Primul suflet uman.
Am inceput sa ma rog acestui suflet uman sa imi dea putere sa merg mai departe.
Nu ma victimizez,doar expun partea mea credincioasa. Mica, dar important e ca se afla in mine.


"Sanatate, sa nu ma parasesti,
Sunt prea tanara sa scapi de mine,
Stiu ca nu ma mai iubesti,
Ca mi-am batut joc de tine."

[ Cam asta fac oamenii cand simt ca numai au alte alternative sa li se prelungeasca viata cu cativa ani, ca apoi cand se insanatosesc de-a binelea, sa reinceapa de la capat cu viata toxica. Stilul perfect de viata, nu ? ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu