Hit counter


miercuri, 21 iulie 2010

Jurnalul unei cinefile, Part 2 – Pasiune intarziata

" You may think i'm wrong but it's no reason to stop thinking "


A trecut ceva timp de cand nu am mai scris si ma simt de parca as fi pierdut simtul scrisului …Dubios ;))
Deci trebuia sa scriu .Azi neapart.
Pai vorbesc despre un nou film, asta e clar , caci asta m-am auto proclamat o cinefila desavarsita ..Care e in stare sa piarda destule nopti pentru a se bucura de placerea ei .. Moviezzz :D
Well..aici vorbim despre o pasiune mai veche ..Si in primul rand nu, nu un film, ci un TV Show ..
Mm..descriere …
Pai , exact defectele care mi le-as fi dorit si eu :))
Sarcastic, meschin, ironic peste masura , inteligent de “da pe afara “ la propriu ) , mizantrop, cinic si ..singuratic ..Era de asteptat ca o femeie nu ar fi putut locui cu o asemenea lista negativa, toata intr-un singur barbat
Am vazut acest serial , tarziu , intr-adevar ..Dar mereu m-am gandit ..:”Mai bine tarziu decat niciodata “
Mi-a atras atentia instantaneu ..Nu subiectul episodului pe cat replicile magice dintre actori ..
Imi amintesc ca radeam 30 de min din 43 cat are un serial :))
Eram euforica. Ma facea sa ma gandesc " Doamne, cat imi plac filmele " :))
In timp , s-a instalat tiptil obsesia ..Venind de la liceu in jurul orei 14:30-15:00 , eram la puctul critic de a innebuni categoric :)
5-6 episoade PE ZI din acest nou “ drog cinefil”
Continuand sa vizionez, abia atunci realizasem si aspectul fizic al actorului principat..
Ochii albastri ..:X Magici .Intotdeauna mi i-am dorit si eu..Eh, Dumnezeu mi-a dat un partener de viata cu acesti irisi colorati :D
Imbracamintea gen “Stiu ca ma vrei, dar la fel de bine sti ca nu ai cum sa-mi captezi atentia pentru ca pe fruntea mea scrie clar un “PASTRATI DISTANTA” si ….Bastonul
Eh, numai are rost sa prelungim aceste detalii .
House Medical Division..Sau , abreviind, House M.D.
Incepand din 2008 , am fost fascinanta . Fascinatie+ Obsesie = Me getting Nuts :)
Multi prieteni imi zic ..” Hey, cauta-ti si tu alta preocupare, poate chiar prietenul tau, poate o carte, poate o iesire pe afara ..Here’s my reasons : 1 . Preocupare nu am de ce sa posed caci sunt in vacanta. 2.Prietenul meu nu e atat de paranoic sa creada ca “ il insel “ cu un actor celebru, c’mon ) Numai daca era el mai nuts decat mine . 3.Carte. Am citit, de fapt, chiar caut una interesanta , sper sa o gasesc in curand.4. Iesire. Bineinteles, nu amestec viata cinefila cu viata sociala, prietenii raman in functie de orice situatie, insa daca vreau sa ma bucur de nebunia mea, better do not disturb :)

To be continued


Si tot vorbin de serial, am lipit aici si sondtrackul care e foarte contagios
Contagiere placuta :)



Irresistible..:X
Let's assume that ..hmm : With 10 years younger - him, With 10 years older - me . Nice pair, huh ? :))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu