Hit counter


vineri, 10 decembrie 2010

Egoism

Nu poti sa pretinzi
Sa ai totul pentru tine
Daca nu vrei sa-ntelegi
Nu-ti mai pierde timpul cu mine
- Egoistule -

Ma simt ca si cand
Durerea care e in mine
Ma sufoca
Nu ma lasa sa traiesc

Nu pot sa cred
M-ai facut sa plang
Nevinovat,
Viclean si abil,
Esti tu.

Nu poti sa pretinzi
Sa ai totul pentru tine
Daca nu vrei sa-ntelegi
Nu-ti mai pierde timpul cu mine
- Egoistule -

Nu te preface ca
Nu stii nimic,
Si esti transparent
Foarte improbabil
Dar stai atent ca nu sunt ca tine
Eu sunt vigilenta
Si apoi restul vine de la sine

Tot timpul te prefaci ca imi esti complice
Dar e simplu
Tu nu stii sa pierzi
Ce cred eu
Daca nu esti perfect
Pentru tine e un defect
De asta nu te mai vreau.

Am invatat sa stau fara tine
Te miri
De ce nu incerci sa admiti, baby
Nu eu aveam nevoie de tine
Nimic nu conteaza pt tine
Dar deja disperi,de ce?

Nu poti sa pretinzi
Sa ai totul pentru tine
Daca nu vrei sa-ntelegi
Nu-ti mai pierde timpul cu mine
-Egoistule -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu