Hit counter


vineri, 3 decembrie 2010

WHAT THE HELL HAPPENED TO ME ?!

"I've found that when you want to know the truth about one person, that person is probably the last person you should ask."
Cat de adevarat ..Si eu care vroiam sa imi vand jumatate de suflet pentru tine ..!
Nu meriti ! Esti cea mai josnica fiinta pe care am putut s-o cunosc.
Poate am varsat prea multe lacrimi pentru tine.Cand de fapt nu meritai nici macar umbra lor !
Si incerc sa ma reculeg
Incep sa intru intr-o stare ciudata, o stare noua, care imi cuprinde in mod dubios inima si ma arunca in senzatii inedite.
Ce naiba s-a intamplat cu mine ?!
Acum 2 saptamani imi culegeam sufletul ranit si impartit ca in piese de puzzle si abia daca si oglinda vroia sa imi arate reflectia mea, si de curand.. se intampla ceva cu mine.
Mi se tot repeta ca sunt extrem de dubioasa, ciudata si destul de schimbatoare .
"fata, te schimbi dupa cum bate vantul ".
Poate .:))
Si ca nu incerc sa ma regasesc..Cum ma mai pot gasi cand m-am pierdut de atatea ori..
Cineva incearca sa imi dea 2 palme de trezire la realitate si sa imi arate ca not everything is worse.
Sa ii dau crezare ?
Aceste noi sentimente care m-au patruns ma sperie, ma cutremura ..
Sa fie el cel care imi poate vindeca sufletul zdrobit ?
Toti imi spun "coaie, hai ma, ca treci tu peste, peste toate se trec , chiar daca viata a fost o curva ca ea, demonstreaza-i ca tu esti mai buna, poate si in pat ".
Funny .:))
Si poate ar trebui sa dau crezare. Poate soarele a venit si pe strada mea dupa atata dezamagire.
Da, Sunt damaged.
Dar vreau sa traiesc.
Nimic mai mult :)


Can you handle me ?!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu