Hit counter


vineri, 31 decembrie 2010

Nu mai am. Poate mai incolo

Am luptat prea mult pentru ceva ce am crezut ca merita, am luptat prea mult sa ma confesez, am luptat prea mult sa iti arat ce ai avut in fata ta, am luptat prea mult pentru TINE.
Sti, eu chiar sunt o doamna, ce pula mea.
Dar am ajuns la capatul rabdarii. Sunt indulgenta si rabdatoare si inghit multe.. mi-am inghitit minutele, secundele, asteptand un amarat de telefon sau un mesaj acolo dat in sictir, mi-am inghitit gandurile,care in zadar le-am trimis catre tine, ori nu au ajuns, ori le-ai alungat,ori le-ai primit dar ai preferat sa le ascunzi bine chiar si de tine, mi-am inghitit lacrimile, mi-am absorbit dorul aprins de tine, am aruncat o parte din minte asteptand sa o inlocuiesc cu o parte din tine.Inutil totul insa.
N-ai meritat.Nu vrei sa meriti.Nu stii sa meriti.
Si imi pare rau de tine, de mine mi-a parut prea multe zile, zile sfasietoare, desi nu intelegeam de ce, probabil am fost eu prea naiva sa cad prada farmecului tau fals, zambetului tau de copilas, glumele tale care ma amuzau copios cu orele, imbratisarea ta calda, mainile tale care le tineau pe ale mele si simteam ca macar pentru 5 minute puteam atinge cerul, cuvintelor tale care pareau atat de sincere. Totul un teatru ieftin si atat de prost jucat. Esti un actor deplorabil, prietene.
Da, din nou am gresit crezand sa mai pot avea incredere intr-un barbat.
De fapt..stai! Esti barbat ?! Ti-e frica ? Vrei sa ramai singur ?
Atunci ramai tu cu ea, cu singuratatea ta.:)
Eu o iau de la capat, din nou.
Ce-mi doresc pt anu' care vine ?
In nici un caz inca unu ca tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu