Hit counter


miercuri, 30 iunie 2010

All they do is laugh

Nu imi place cand vine sfarsitul lunii..Sfarsitul oricarei luni adica..Simt de parca ar lua sfarsit si vacanta..Uneori si sfarsitul lumii ! Neah..I cannot die so fast ! :))
In afara faptului ca e si ea destul de scurta, desi cand auzim " pfoai, coaie ! 3 luni, esti tampit ? avem timp sa facem tot ce vor muschii nostri .."
Hm.Nu.Nu aveam timp sa facem tot ce vor muschii nostri, nenorocita se duce cat am clipi, daca ar putea, s-ar irosi asa singurica, fara nici ajutor, ca asta e tot ce stie ea sa faca, sa treaca. Am gasit si solutia: Numai clipim. Aia e.
Condoleante acelora care au si mai putin timp din ea, 2 luni :| ( din pacate, ma numar si eu printre acestia).
Sfarsitul clasei 12-a a coincis cu 2 evenimente. Unul prost, si unul bun ( exact ca in cliseele din telenovele :" Jose Fernando, trebuie sa iti dau 2 vesti, una buna si una rea, Carolina e gravida cu copilul tau dar se marita cu Carlos de Fuentes CheiugjazxaB caci e mai bogat si ii poate asigura bebeluslui unb trai mai mult decat decent ..." bla bla ..).
Da..vestile mele au fost ca, da, intradevar am terminat si clasa a 12 a , insa din nefericire chiar in ziua cand idolul meu implinea un an decand numai era printre noi..Trist, foarte trist.
Ce e si mai trist ? Ca unii oamenii duc cu desavarsire lipsa de umanitate totusi..si de sentimente..
Am ajuns la concluzia asta deoarece mi-au fost adresate cuvinte gen " patetica, penibila, prea sensibila, lacrimogena, vulnerabila .." etc .
Da, stiu ca a murit Michael Jackson, stiu ca suferinta si lacrimile mele in nici un chip nu o sa-i dea un bilet de voie sa se reintoarca pe Pamant, stiu ca deja ,DEJA ( Nu vreau si nu pot sa cred ) a trecut un an.....ASA ..SI ?!
Nu e ca si cum as fi avut un numar diversificat de idoli..Sa am de unde alege, ca un cufar de bomboane care le pastreaza bunica pt nepotii ei cand vin vizita..NU !
A fost unul si unul va ramane .Indiferent de oricine.
Si da, stiu ca am devenit intr-utotul lacrimogena acum. Asta e ceea ce simt acum. Ca trebuie sa fiu lacrimogena.
Si doare..rana se va cicatriza mult prea tarziu, daca nu..niciodata :(
Tot ce stiu ei sa faca e sa rada .." Haha, uita-te la adunatura asta de redusi mintali, cu tricouri care au poze imprimate cu fata pedofilului, ce stau si plang ca prostii in parc la un dreptunghi de lemn .."
HAHA.. Mesaj pentru voi..GO FUCK YOURSELF BECAUSE TOU DON'T EVEN DESERVE TO BREATHE MY AIR !
Mai bine mureati voi, o adunatura de insensibili si infantili,in schimbul vietii lui.
Va dispretuiesc ..Asa cum ma dispretuiesc si pe mine ca existati inca, asemenea specii de monstri, in societatea asta mizerabila si prezenta mea... Oameni era un cuvant prea frumos pentru a va descrie.


...

Oare pot sa opresc vocile care imi apar constant ? Oare pot sa ma apar, sau e doar constiinta mea dezechilibrata si confuza..?
Macar stiu ca incepe o noua luna..:) Nu stiu si cat de buna va fi, dar prin toate trecem, nu-i asa ?
Ma bucur ca am facut-o si pe asta. M-am exteriorizat si de energia negativa pe care am acumulat-o in ultimele 4 zile.
O forta invizibila si pacatoasa m-a determninat sa scriu aceste randuri..Dubios..Cersea cu disperare sa o eliberez..I-am facut pe plac.. "..Si ai sa vezi ca durerea ti se va stinge in aceasta frumoasa dimineata de miercuri daca ma lasi sa evadez .."
Yeah..whatever..O minciuna nevinovata sa ma las pacalita..

...


Acum ma simt mai bine :)
E 6 si 53 ..Ora "propice" de dormit..Again, and again, imi fortez mintea sa reziste programului acestuia tampit ..Ma afund in somnul mult prea tarziu, iar vocile rautacioase imi patrund din nou , tiptil si lenes, in creierul meu irascibil, razandu-mi cu iritare si perversitate .. " Ti-am zis ca putem sa ti-o facem din nou ..haha ! "
Vreau sa cred ca cine rade la urma, rade mai bine..
Dimineata buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu