Hit counter


vineri, 25 iunie 2010

One year : Your missing still hurts.

Nu imi vine sa cred cat de repede a fugit timpul..De parca ar fi fugit de acuzatii si regrete..Am renuntat sa ma ma mai intreb de ce nu a vrut sa "se rectifice" ..Sa rectifice evenimentul din aceea zi .. intr-unul mai bun, mai fericit..Nu..pur si simplu nu a dorit el asta..Timp nenorocit.
Am renuntat sa ma mai intreb " De ce el " ..raspunsul e in zadar, stiu..Tocmai de asta doare mai mult ..
Un singur idol aveam si pe acela mi l-a furat. Asta doare cel mai tare.
Un an. Un care , in aceasta clipa, imi pare ca a trecut o zi.
Sper ca Dumnezeu are grija de tine acolo unde esti, fericit si implinit de parte de rautatile oamenilor ..
God bless you.
Peace...Michael Joseph Jackson ..:(



Acum plec la suferinta, sa beau, sa cant si sa incerc sa ma distrez , pe alocuri.
Sper sa ne auzim cu bine..Desi nu stiu cat de bine.







I just adore your piercing eyes ...




..The unique showman ..




.. S-a nascut pentru scena, si-a pierdut copilaria pe scena si reflectoare, instrumente muzicale, repetitii infinite ... 45 de ani doar pentru muzica si dans si coregrafii neintalnite pentru perioada aceea ..
Insa cel de-a sus l-a luat prea repede de langa noi..Inainte de a-si lua ramas bun de la mult iubita lui scena ..:(




Imi este dor de tine..Sper ca acolo unde esti, sa fii in final, linistit si fericit ..
Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu