Hit counter


sâmbătă, 5 iunie 2010

Incipitul bloggeritei din mine 

Cica e cool sa ai blog. Ma rog, treaba asta deja s-a invechit ..Sa palavragesti, sa imparti emotii,povestiri,sentimente, depresii, necazuri, entuziasme etc, sa mai aberezi pe ici pe colo despre ce ai facut, ce faci si ce vrei sa faci..Si totusi..! Nu prea m-a afectat lipsa unui blog ..Mai deloc :).

De ce acum ?

Cred ca intervenise sentimentul de revolta :))                                                              A venit momentul propice ! Mi-am spus, " ce ma, au toate pustoaicele alea alea de 14 ani si care ele dom'le sufera din dragoste mai grav decat persoanele mature la 25-35 de ani, si altele care isi insira in zeci de randuri experientele dramatice din dragoste, altele cu sensibilitatea lor iesita practic din comun, altele lacrimogene, altele prea realiste , zic ele :-@ gen - "blogul meu este 100% inspirat doar din evenimente adevarate-" ..Blah bla blah.. Bullshit ! ..asa ca dupa lungi trude..Trude ?! Da, sunt in 2010 si nu stiam sa imi fac blog ..De ce ? ca nu m-a interesat :)) In blogul meu nu se vor intalni astfel de penibilitati, ci doar chestii fun, vocabular vulgar, replici taioase , doza mare de ironie si amuzament + alte ingrediente asemanatoare. Sau poate cateva exceptii, stiti voi, chestii feministe . :) Intrucat am intentionat sa fiu si eu " cul" , am creat si eu  un blog, ca deh, e vremea bloggerilor. Cine e de parere ca e  revoltator, shit sau boring, pot oricand sa acceseze un alt site/blog or whatthefuckever :).                                Pe maine sau alta zi cand voi avea timp si chef de publicat somethin` else :) Pana atunci va las cu stresul sezonului actual, Lena si cum mortii ei o mai  striga apropiatii :)                                                                                                                                                 `Tutzi accentul tau stalcit !    


                                                  

4 comentarii:

  1. stelutzee !! ce misto !! te iubesc iubita mea :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. te-ai intrecut pe tine insuti cu blogu asta, felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Suflet naiv : Mna..eu sunt abia pe la inceput cu treaba asta cu blogul, nu stiu cum se sta in legatura cu parerile..Acesta este punctul meu de vedere, se observa si acea mica exceptie, si oricum revolta mea era indreptata pt acele pustoaice frustrate nu pentru oameni trecuti printr-o oarecare experienta..Nu am insinuat ca e rau sa detii romantism :) Sper ca am fost destul de explicita acum :)Numai bine

    RăspundețiȘtergere