Hit counter


luni, 7 iunie 2010

Experienta de duminica dup`amiaza

Ce vreme astazi  ! Cat de cald ! Ador vara.. Da, cu siguranta e anotimpul meu favorit. Ce urasc insa este soarele asta care pur si simplu parca isi pune in gand sa ne faca cartofi prajiti :)) sau ma rog, oameni prajiti :D                                                                       Am ajuns de putin timp acasa si cu chef de scris..Am dat o tura pe Insula Morii..mare ghinion :( ..Full de afumati de fumigene :)) ( mda..se simte tendinta rasista din cuvintele mele ) si lucrul asta nu il suport..Sunt prea multi :( .. parca suntem o axa invartindu-ne in jurul lor ..trist ..mna.. Asta e, oricum stiu ca deja, multi, ne-am resemnat in legatura cu aspectul asta ...Ce am facut ? Pai ,ce ador mai mult :)) poze, poze si iar poze :D   si o partida mica de handbal-tenis-fotbal cu un amic, o combinatie d`asta dubioasa :)))                      Iar in legatura cu pozele ...   Cred ca treaba asta tinde deja spre o obsesie , dar nu ma deranjeaza, imi place :D                                   Atat timp cat nu ii enerveaza pe cei din jurul meu :)) Si pana  la urma, daca ii deranjeaza, ce ? :))
I don`t give a damn :)
Mostre ale narcisismului meu extra superior :> 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu