Hit counter


joi, 10 iunie 2010

Hai sa ne pisam in dus !

Cautam niste stiri care sa ma distraga de la caldura asta sufocanta si am dat despre o stire sa zic, mai putin obisnuita.                                                                                                                                            Actuala model Giselle Bundchen ( sper ca am scris corect :d ) fosta sotioara al chipesului Leonardo Di Caprio ( pe asta cu siguranta l-am scris corect :)) ) a lansat o campanie pe pagina ei oficiala  de web, in care ne transmite , probabil, unul din obiceiurile ei matinale :d.                                                                                  Stimata domnisorica a lansat un apel catre populatie in care spune cu tarie ca ar trebui sa lasam organismul sa isi creeze cursul lui normal si sa nu lasam nevoile fiziologice sa ne intrerupa din activitatile noastre zilnice ..chiar daca se intampla sa ne aflam in dush in momentul respectiv :>

"  Daca acest obicei ar fi adoptat de 19 persoane, timp de un an, s-ar putea economisi 83.220 de litri de apa.
Aceasta este lumea noastra si este important ca fiecare dintre noi sa aiba partea lui de contributie pentru conservarea si protejarea ei, deoarece impreuna avem forta sa producem schimbari semnificative”, spune Gisele Bundchen.                                                                                                                                                                      Din punctul meu de vedere, mi se pare ok, atat timp cat te afli in propria baie ..I mean, seriously now :)) ar fi ridicol sa te pisi in baia altuia :)) Eh, bine, o razbunare se exclude, si eu as face asta :D                                                                              Deci, fratilor, spor la pisat, lasati organismul sa se detoxifice in prezenta de  Palmolive Aroma Therapy cu noua actiune Skin protect . Pisare placuta intr-un dush relaxant :> ! 

2 comentarii: