Hit counter


miercuri, 23 iunie 2010

Obsessed - Jurnalul unei cinefile entuziaste. The end ?

Ce ciudati sunt unii oameni. Si aici ma refer la respectivii/ele care si-ar pierde pana si noptile sa vada un film deodata ce au vazut incipitul acestuia si nu neaparat sa vada cat de bun este, ci impresia care ti-o lasa la sfarsit anumitul film.Urmaresti mult timp tot tipuri de filme de filme, ba mai proaste , ba mai bune, comedii, actiuni, aventuri bla bla blah ..si ulterior mai revezi un film care candva l-ai vazut dar atunci erai constient/a ca "mai, filmul nu era prea cine stie ce, da, a fost bun, a fost okay, a avut un subiect interesant dar nah .." si iti pica cu tronc , asa, suddenly!
Il vedeam pe la tv in tot felul de comedii, avea alura ..a lui..unica, timbrul vocal inconfundabil, un fizic placut si ochi patrunzatori.
Si radeam de ma cacam pe mine. Uneori ca si atunci cand se intampla ceea ce eu numesc impact nimicitor, adica cand il vedeam pe Jim Carrey strambandu-se in toate felurile posibile intr-un mod caruia noua ne parea grozav de amuzant.Si totusi..pana de curand nu stiam ca imi place atat de mult.
Sunt obsedata. De 4-5 zile ma uit la toate filmele lui. Mai exact de 4-5 dimineti, caci am ajuns sa privesc pana la 5 dimineata. Asta pentru ca am antrenament..deja. Stau fara nici o problema atat de tarziu..Da da, stiu, asta inseamna ca pierd frumusetea diminetii cand pasarelele, vrabiutele, incep sa ciripeasca si roua diminetii se depune plapand pe frunze si iarba...HAHA. Fuck the mornings ! De s-ar depune roua aia pe mai mullte sortimente de iarba sa creasca mare si frumoasa ..si usor de procurat.
Ah, da, am uitat sa mentionez despre cine e vorba. Nu, nu am uitat. Da, e un actor. Actor ale caror genuri de filme ? Comedie. Specializat in comedie.
Jim Carrey ? Nu, inafara de Dumb and the Dumber si The Mask, nu prea am placere sa revad filmele lui.. Nu mereu :).Eddie Murphy.O celebritate,nu incape indoiala, dar nu..Dr Dolittle...si cam atat..Martin Lawrence ? Mmm..da..Bad Boys. Si stop.
Insa Little Nicky, Happy Gilmore (la care am ras cu lacrimi in ce maniera putea sa injure si ce istericale si acte violente avea la fiecare 10 minute :)) ), Mr Deeds, 50 first dates, Anger Management (echipa Sandler-Nicholson e fabuloasa :D ), Spanglish ( care m-a impresionat total ...rolul acesta i s-a potrivit mai bine ca o manusa, manusa putin spus mai ales ca a demonstrat ca "e bun omu' si la drame dom'le, ce sa-i faci" ) Click (fascinant film, are si o morala si asta ma face sa il revad mereu cu placere pe langa faptul ca ma pis pe mine de ras cand ii arata tipului aluia muie la sfarsit :D ), You don't mess with the Zohan, Bedtime Stories ( faza din masina cand pe fundal se aude melodia acelora de la Falco, mai exact Amadeus, el chiombandu-se la volan ca bezmeticul, apoi incep sa cada din cer gumele acelea care se gasesc in malluri, intrucat le capeti daca introduci moneda magica- 50 bani ;) cred ca au o alta denumire acele aparate, insa, e ceasul ..mult..asta e clar, si nu pot sa introduc un termen adecvat pe google pentru ca acesta sa imi gaseasca un raspuns plauzibil in legatura cu ce vreau eu sa aflu, e de-a dreptul extra hilara ). Si ...lista poate continua. God no, sigur ca imi plac si cei enumerati mai sus, sunt legende ale comediei, dar deocamdata omu' asta mi-a ravasit neuronii,intrucat nu am decat sa ma "oblig"sa vizualizez filme cu el.
Da !
Ma uit ca disperata la filme cu Adam Sandler !
De ce va zic asta ,ca oricum nu va intereseaza ? Habar n-am, probabil ca de asta exista bloguri.Si mi-am spus " hey, hai sa imi impart aceasta obsesiva emotie care tipa sa evadeze din mine, cu voi, lume sau ma rog, cu astia care dau click din cand in cand pe blogul meu " .
Nice, nu ?
Anyway..actorul asta e genial .. Eu am impresia ca nu face actorie, ci isi traieste modul sau de viata. Unii oameni se nasc pentru a distra si amuza lumea, el este cu siguranta unul din acei oameni.
Nu e el cel mai sexos dintre cei mai sexosi, dar e chipes. In felul lui.
Acum tocmai am terminat de vizualizat " Big Daddy " .Si ma gandesc sa ma mai bag la unu' :))
Din nefericire peste 3 ore tre sa fiu in picioare, si eventual, in drum spre scoala . Eventual :D. Am avut aceasta minivacanta de o saptamana si now i gotta be back to school unfortunately.
Nu stiu cati la suta din voi, folks, va plac filmele cu Adam Sandler, dar eu stiu ca am devenit fana obsedato-infocata. Stiu ca o sa imi treaca peste vr-o luna, dar vreau sa ma bucur de sentimentul acesta pana atunci :) Imposibil ca nici o fata, pana la varsta pe care o am si eu, sa nu se fi amorezat vreodata de un star de Hollywood..Sau oricare, si Bollywood, Broadway,numa' star sa fie. Si pe deasupra, sa prinda si la public. Deci, da, este inevitabil.
Sunt o cinefila infocata, cam asta e concluzia :)
Nighty-nite !
Or Day-tee-day !
'
.."I feel pretty, Oh, so pretty .."
A..si inca ceva..( tot nefolositor pentru voi, i guess.). Here it goes.
Omu'asta ori nu prea sta la pozat, ori nu prea vor muistii astia sa uploadeze poze cu el. Sunt putine si aceleasi de fiecare data..Si rareori, cate o exceptie.
Whatever ..
Too much obsessed ?
Yeah, so what.
Really day-tee-day !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu