Hit counter


miercuri, 9 iunie 2010

We have problems. Sau ni le cream sa ne ascundem vulnerabilitatea in ele.

Astazi m-am trezit devreme..prea devreme si pentru mine..Adevarul e ca atunci cand vara da semne de trezire la realitate, pur si simplu, odata cu trezirea ei, ia ceva in schimb. Somnul meu.                          Nu sunt superstitioasa de fel, dar martea chiar imi da fiori. Azi a fost o zi de cacat. M-am incapatanat sa cred ca in ciuda caldurii, " ce se poate intampla intr-o zi de marti cand termometrul arata nici mai mult nici mai putin de 32 de grade Celsius, la umbra " .                        De ce mi-a fost teama , de asta nu am scapat. Desi ma duc 5 zile pe saptamana pe acelasi drum de scoala, azi, dupa mult timp m-am simtit scarbita de tot. Ce inseamna tot ? Colegi indisciplinati, profesori plictisiti si enervanti, caldura sufocanta, trafic infernal, injuraturi, claxoane de prost gust,  EU in tot acest peisaj !                  Sau poate da, sunt superstitioasa dar neg faptul acesta caci nu vreau sa cred. Superstitia din punctul meu de vedere e o tampenie credibila.                                                                                       Nu ador natura..Din contra, eu tind mai mult catre mare..sa-i ascult sunetele valurilor , tacerea ei deplina, misterul ei nedeslusit..Insa azi, tot azi, mi-am dorit un moment de respiro..Un moment de verdeata..Un moment in care sa nu gandesc..Un moment in care sa imi fie lene sa si ma misc..Sa raman neclintita..Si sa privesc..Verde, verde, si iar verde..Si flori, ca nah, natura fara flori nu exista :)             In schimb ce am realizat ? ca sunt imbacsita de acest peisaj gri  si banal, monoton si deplorabil, si azi tot ceea ce am facut, a fost sa cantaresc din nou cantitatea de fericire si cea de dileme ..                Imi creez probleme pentru a suporta mai usor duritatea si nepasarea lumii in care traiesc. Caci pana la urma, nu exista om fara probleme, nu ?                                                                                       Este in trend sa ne plangem de problemele cu care ne confruntam in fiecare zi . Salariile parintilor ne sunt luate, bucata de mancare si aia la fel, fericirea e pe apa Sambetei de mult, responsabilitatea mai mult " cu gura" .                                        Macar ne putem mandri ca ceva nu ne este luat . Problemele.  ":)"       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu