Hit counter


duminică, 20 iunie 2010

La rascruce de ..dubios

"..Se incepe prin a prepara reteta fara incipit, se adauga putina paranoie, se pipereaza din belsug cu non-sensuri, dupa gust 1-2 g de caterinca ( un cuvant mai rar folosit in vocabularul meu de zi cu zi, preferam amuzament, dar in acest context consider ca suna mult mai bine kterink, sa il transcriem cum se cuvine :] ) si se termina prin a "scapa" din intamplare un anturaj caracteristic .."
What ?! Ha-hah !
Probabil cafeaua amara si sila vremii de azi mi-au intunecat gandirea :))
Nu-i nici o problema.. Sau da ?!
M-am hotarat ! Vreau la mare ! :x De parca as fi singura care ar vrea :)) Bineinteles ca nu, dar e de preferat ..sau macar intr-un grup restrans, nu cu o tochitura ce pasari salbatice :)
Avand in vedere ca mi-am pierdut ideea, plec in cautare de reteta dubioasa sa termin acest articol
Sau poate nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu