Hit counter


marți, 8 iunie 2010

Vreau sa fiu un south american.

..Singura relevanta dintre titlu si ceea ce vreau sa scriu este ca nu are relevanta :)  De fapt nici nu stiu ce scriu..Sau de ce m-am apucat sa scriu .Aveam nevoia sa scriu ? Mi-am dorit sa scriu oare ? E o intrebare normala asta ? Nu am nici cea mai mica idee. Habar n-am.  Si mai stiu ca si in acest moment scriu ceea ce imi vine minte..Adica propozitia anterioara.Adica propozitia care urmeaza dupa punctul anterioarei propozitii. Cred ca as putea sa ametesc pe cineva incercand sa citeasca aceste randuri indescifibrabile.Nici eu nu cred ca as putea descifra ce anume am vrut sa spun in toate aceste randuri total FARA LOGICA !                                                                            Dar ar conta ? Macar am postat ceva :) Asta e partea buna a cuvintelor. Sunt curioasa ce o sa imi mai treaca prin minte sa scriu. Cred ca tot ceva fara sens ca acum :))                                                    Ma gandesc ca poate cineva va citi tot ce am indrugat pana acum va considera practic ca sunt labila.Ar trebui sa imi pese ? Ar trebui sa scriu acum, cum m-as simti intr-o asemenea situatie ?             Anyway ..M-am eliberat de presiunea de a scrie. Se simte bine acum :).                                                                                       Sa punem un titlu la aceasta postare ?   Dar ce titlu ? As putea gasi , in mintea mea dezordonata si prea obosita de societatea in care traiesc, un titlu acestei confesiuni dezamagite  ? Ahh da.. !                    A fost pana acum langa mine,  este o prezenta invizibila, cum de nu mi-am dat seama ?!                                                                      Bineinteles, este vorba de nimicul de o luni seara, prea calda, prea meschina si dureroasa...din punct de vedere psihic.                              Hai sa o dezmortim putin cu niste in  elemente "racoroase" de paranoie placuta :)

“Everybody okay? Look at me, I’m 57 years old. I look like a spaghetti huh? but I got power you know what I mean? I’m an indian you know? I’m an indian… You know what an indian is? you know? we got everything in South America. You want to smoke marijuana? we have many. You like cocaine? we have it too. You got the wine we got the coca, together we can get high. But don’t get high ok? Never get high on you own supply.”

Ma intorc la scris :) Scrisul pe hartie adica:)  Cuum !? de ce n-am mentionat asta pana acum ?! De ce n-am inclus-o in randurile de mai sus ?! pentru ca stiam ca aveam s-o scriu acum . :))                        Cu siguranta, doar aceasta fotografie ar mai putea "salva" titlul din anonimat .:)) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu